stuurkogel en fuseekogel vraagje

Alle vragen aangaande de technische kant van de 33
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Carbella
Premium Alfist
AR 33: Type III 1.7 i.e. 16V QV S Permanent 4
Contacteer:

stuurkogel en fuseekogel vraagje

Berichtdoor Carbella » 23 sep 2013, 12:17

Heeft iemand een tip voor mij hoe ik de oude stuurkogel er compleet uit krijg? En dit zonder de spoorstang te beschadigen? Het werkplaatshandboek besteed hier weinig aandacht aan. Het geheel zit ook muurvast!
Met een kogeltrekker en een rubberen hamer heb ik gelukkig zonder al teveel problemen de stuurkogel uit de fusee gekregen.

Voor wat betreft de (driehoek) fuseekogel moet je neem ik aan de bout op de aandrijfas lossen en een paar tikken geven op de onderste draagarm, toch?

Alvast bedankt voor jullie reactie!
Alfa 75 1.8 ie Imola
Alfa 33 1.7 16V QV
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 164 3.0 V6 Super
Alfa GTV 916 2.0 V6 Turbo
Alfa 156 1.8 TS 16V Zender
Alfa 156 1.9 JTD 8V SW Carbella (bezit)
Alfa 33 1.7 S 16V QV P4 (bezit)

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Technisch”